JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Friday, February 12, 2010

PULAU PINANG KITA....

Aduhai.... satu... satu... tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng yang menunjukkan warna ideologi nya. Setelah gerai-gerai orang Melayu di roboh kini beliau telah membatalkan perarakan Maulidul Rasul oleh semua agensi-agensi kerajaan negeri.

Sebenarnya apa yang paling ditakutkan oleh Lim Guan Eng ialah orang-orang Melayu Bersatu, Beliau takut bahang Perhimpunan Orang-orang Melayu Jumaat dulu akan tempias pada hari perakan Maulidul rasul yang bakal diadakan.

Beliau dalam keadaan serba salah kerana jelas menunjukkan bahawa beliau curiga dengan orang-orang Melayu termasuk pegawai-pegawai kerajaan negerinya sendiri yang telah mula tidak selesa dengan pentadbiran beliau.

Orang Melayu Pulau Pinang harus mengambil iktibar dari tindakan-tindakan yang telah dibuat oleh Lim Guan Eng yang jelas menunjukkan beliau tidak perihatin terhadap orang-orang Melayu Pulau Pinang.

Tindakan beliau adalah satu Penghinaan kepada umat Islam dan Melayu, Umno sebuah parti orang-orang Melayu harus mengambil tanggungjawab untuk menafaat kan isu ini sebaik mungkin.

MELAYU PERLU BERSATU....... HIDUP MELAYU..................

No comments:

Post a Comment