JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Friday, February 5, 2010

SOKONG MEMBAWA REBAH

Lim Guan Eng yg terlalu disokong oleh puak-puak Melayu PKR & PAS hingga dapat menakluk Pulau Pinang pada PRU 12 telah menunjuk belangnya apabila gerai-gerai Melayu di Pulau Pinang telah REBAH...... itulah hadiah Lim Guan Eng diatas sokongan Melayu Pulau Pinang kepada Pakatan hapraknya.

Kira-kira lebih dari 1000 orang anggota berbagai pertubuhan bukan kerajaan termasuk Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung yang menamakan diri mereka “ Sedaq” telah mengadakan himpunan mengecam pentabiran Ketua Menteri Lim Guan Eng selepas solat Jumaat kerana didakwa diskriminasi terhadap peniaga melayu di negeri itu.Mereka membawa sepanduk dan kain rentang yang bertulis kata-kata mengecam Guan Eng semasa berarak dari Masjid jamek Simpang Enam menuju ke Komtar selain membakar patung Ketua Menteri itu.Turut serta ialah Presiden Perkasa,Datuk Ibrahim Ali.

Moga kesedaran dikalangan orang-0rang Melayu akan bermula ekoran daripada perkara-perkara yang telah dilakukan oleh kerajaan Pulau Pinang pimpinan LGE.
Bersatulah demi Agama Bangsa & Tanahair kita.

Hidup Melayu........


No comments:

Post a Comment