JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Friday, February 26, 2010

Sampah DAP Melaka Jadi Ketua Menteri Pulau Pinang

Inilah dia kepala sosialis yang diagung agungkan oleh PAS haprak hingga menyamakan beliau bagaikan seorang khalifah.Sebenarnya akauntan buruk ini adalah pelarian politik,dinyahkan keluar dari Melaka kerana terlalu sikap beliau yang ultra kiasu,,chauvanist,keras kepala,diktakor,komunis dan dikhabarkan mengelapkan wang kutipan derma persatuan nelayan sebanyak 200 ribu.

Kepala sosialis ini dianggap sampah oleh rakyat Melaka, bukan sahaja Guan Eng malah isteri beliau turut sama disingkirkan dari memegang jawatan didalam parti.Yang menghairankan kenapa PAS terlalu menyanjungi kepala sosialis ini.Dia datang dari Melaka,jadi Ketua Menteri tunjuk eksyen nak ajar kepada rakyat negeri Pulau Pinang bagaimana mahu mentadbir negeri seolah
-olah di Pulau Pinang sudah ketandusan pemimpin untuk menjadi Ketua Menteri.


Dalam politik DAP Pulau Pinang,mana suara ketua perhubungan negeri Chow Kon Yeow atau pun Lim Hok Seng selaku timbalan pengerusi DAP Pulau Pinang,mereka ini hanya dijadikan exco Exco Kerajaan tempatan, pengurusan lalulintas, dan alam sekitar dan Exco Kerja Raya, Utiliti (Tenaga, Air dan Telekom) serta Pengangkutan (Udara, Laut dan Keretapi).


Beliau ialah Naib Pengerusi DAP Pulau Pinang. Suara mereka langsung tidak kedengaran barangkali memang wujud protes secara senyap didalam DAP Pulau Pinang.Dari sampah diangkat menjadi Khalifah,Pulau Pinang dipimpin oleh sampah rakyat Melaka dijadikan Ketua Menteri.


Pisau tidak terkejut dengan beberapa tindakan beliau yang jelas mencerminkan sikap ultra kiasu sejak dari kes TKM1 Fairus sehinggalah membuat beberapa kenyataan bohong diakhbar dan ceramah ceramah beliau.Sampah inilah menjadi berhala buat juak PAS dan banjingan pakatan haprak,apa saja yang keluar dari mulut beliau akan diangkat bagaikan wahyu yang harus dipercayai dan diikuti.


Malah jika ada dakwaan terhadap beliau maka akan ada anjing anjing belaan pakatan haprak terutamanya dari PAS akan menyalak kemarahan kerana tuannya di kritik.DAP dalam selingkohan haram cukup gemar mendatangi PAS dari belakang,kerana itu lah PAS tidak akan berani berkata apa apa kerana kesedapan dan tengelam dalam jimak politik haram mereka.


Walaupun dibohongi,diperkudakan PAS tetap berselera menadah diri untuk diperkudakan.Sampah inilah yang mendakwa bantuan kepada umat Islam 24juta,kemudian bersorak sakan oleh juak juak PAS,walhal akuntan buruk ini hanya bermain dengan angka angka besar untuk mengelapkan hati mereka.


Sampah inilah yang menuduh Utusan dan Umno membuat fitnah kerana kesilapan beliau turut sama bersekonkol dengan Malik Kasim untuk membatalkan perarakan,tetapi mengapa harus berbohong dan menuduh orang lain pula yang membuat fitnah.


Sampah inilah juga memberikan janji kepada penduduk Makmandin Kg Muhibah tetapi akan berakhir sepertimana Kg Buah Pala.Sampah ini telah menjadi terlalu kebal,masihkah anda ingat berkenaan kes TKM1 Fairus hinggakan Anwar berahi terpaksa memohon maaf kepada sampah ini.


Anwar yang dikatakan cukup taiko pun terpaksa pohon maaf,Selepas PRU12 Lim Guan Eng memberi hadiah kepada pengundi Pulau Pinang dengan memansuh saman terhadap penjaja 'Cina' dan kesalahan meletak kenderaan yang dikeluarkan sebelum 11 Mac 2008.Keputusan itu merupakan tindakan autokratik kerana ahli exco kerajaan negeri belum dibentuk dan belum dibawa ke dalam majlis mesyuarat sebagaimana tuntutan demokrasi. Sepatutnya ketua menteri menegakkan undang-undang dan tidak memihak kepada penjaja dan pemilik kenderaan yang melanggar undang-undang.
Petikan dari mykmu.net


Pisau kata " dengar cerita sampah ini pernah menyuruh jawatankuasa majlis sambutan maulidur rasul agar hanya menyediakan pinggan kertas untuk TYT Pulau Pinang,katanya apa beza gabenor dengan orang lain, betul ker? kalau tak 'betul' tak apalah "

No comments:

Post a Comment