JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Sunday, March 7, 2010

JUARA RAKYAT, RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

KERAJAAN TAK JADI TARIK SUBSIDI MINYAK


Menurut dari sumber Malaysia Instinct, Pengumuman kerajaan pada Khamis lalu (4 Mac) yang membatalkan cadangan pelaksanaan penstrukturan semula subsidi petroleum yang dibuat selepas menerima maklum balas negatif daripada rakyat.

Kerajaan komited untuk terus memberi subsidi 30 sen bagi setiap liter minyak yang dijual seperti yang dijanjikan kepada rakyat sebelum ini. Bagaimanapun, rakyat pada ketika ini telah menikmati subsidi lebih daripada kadar tersebut. http://www.malaysia-instinct.com/english/index.php?option=com_content&view=article&id=13330:syukur-kerajaan-dengar-suara-rakyat&catid=51:berita-utama&Itemid=29

Umnojuara pasti rakyat akan gembira dan berterima kasih kepada YAB Perdana Menteri diatas keputusan ini dan diatas jasabaik dan budi kerajaan pasti akan mendapat balasan rakyat yang mengenang jasa kerajaan pada PRU ke 13 nanti.

Perkara ini telah menunjukkan keperihatinan kerajaan di bawah pimpinan YAB Dato' Seri Mohd Najib yang telah merealasasikan slogan JUARA RAKYAT, Rakyat Didahulukan Pencapaian di Utamakan bukan lah omongan kosong.
SYABAS YAB DATO' SERI MOHD NAJIB

No comments:

Post a Comment