JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Friday, March 5, 2010

MARI KITA SAMA-SAMA SOLAT HAJAT UNTUK AHLI2 PARLIMEN YANG KELUAR DARI PKR

*
**
***
KALAU PAS NAK SEMBAHYANG HAJAT UNTUK YB MOHSIN DI HUKUM ALLAH, APA SALAHNYA KITA JUGA BERAMAI-RAMAI SEMBAHYANG HAJAT AGAR YB MOHSIN DI BERKATI DAN DILINDUNGI ALLAH KERANA MEMPERTAHANKAN ISU KALIMAH ALLAH.




"Malaysiakini telah melapurkan bahawa Ahli Majlis Syura PAS Ahmad Awang berkata pihaknya akan menganjurkan Solat hajat selama Tujuh malam supaya Ahli parlimen bagan Serai, YB Mohsin Fazli Samsuri diberikan hukuman setimpal kerana mengkhianati perjuangan. sekiranya beliau tidak mengosongkan kerusi parlimen dalam tempoh 7 hari".

Ulama PAS telah mengunakan ugama untuk mengugut dan menakutkan umat Islam di Malaysia. Umnojuara yakin keikhlasan YB Mohsin keluar dari PKR setelah berbincang dan mendapat restu daripada pengundi-pengundi di Bagan Serai yang telah hilang kepercayaan terhadap pucuk pinmpinan PKR dan DS Anwar Ibrahim terutama nya dalam isu Kalimah Allah.


Syabas kepada YB Mohsin, kerana pendirian beliau yang sungguh berani untuk mempertahankan kalimah Allah dan Ugama Islam, tidak seperti ketua nya yang bergelar Pak Syeikh dan ulama2 PAS yang sanggup melacurkan Islam bagi kepentingan politik mereka.


UMNOJUARA mengajak rakyat Malaysia yang beragama Islam untuk sama-sama mengadakan Solat Hajat selama 7 malam juga, memohon agar YB Mohsin dan YB2 yang keluar dari PKR di lindungi dan diberkati ALLAH kerana berani keluar dari kemungkaran.







No comments:

Post a Comment