JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Monday, March 29, 2010

UMNO CAWANGAN DESA WAWASAN MEMBUKA SAYAP

TIMBALAN KETUA UMNO BAHAGIAN BUKIT MERTAJAM YANG JUGA PENGERUSI JUARA RAKYAT PARLIMEN BUKIT MERTAJAM SDR RAMLAN BIN ISHAK MERASMIKAN PENUBUHAN WANITA DAN PUTERICAWANGAN DESA WAWASAN


28HB Mac 2010 - Umno Cawangan Desa Wawasan, Bahagian Bukit Mertajam telah berjaya menubuhkan sayap Umno iaitu Wanita dan Puteri.

Majlis penubuhan serentak kedua-dua sayap itu telah dirasmikan oleh Sdr Ramlan Bin Ishak, Tim Ketua Umno Bahagian Bukit Mertajam yang juga Pengerusi Juara Rakyat Parlimen Bukit Mertajam.

Dalam ucapan perasmian, Sdr Ramlan telah menceritakan mengenai sejarah penubuhan Pergerakan Wanita Umno dan juga sejarah penubuhan Puteri.

Beliau juga mengingatkan bahawa hanya Umno yang mampu membela dan mempertahankan hak-hak orang Melayu. Sdr Ramlan mengajak orang-orang melayu bersatu dibawah wadah perjuangan parti keramat Umno yang telah lebih dari 50 tahun berjasa kepada orang melayu di Tanah Air kita.

Berikut adalah petikan dari
ucapan Sdr Ramlan:-


Kita berharap dengan penubuhan kedua-dua sayap tersebut akan dapat menyatupadu orang melayu di kawasan ini.

Sebahagian dari ahli Wanita & Puteri


No comments:

Post a Comment