JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Monday, March 1, 2010

MALAM SEKALUNG BUDI SEUNTAI KASIH

Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang telah mengadakan Malam Sekalung Budi Seuntai kasih bagi mengenangkan jasa-jasa pemimpin-pemimpin vateran Umno Pulau Pinang. Majlis Makan Malam yang telah diadakan di Convetion Centre, Sunday Carnival Seberang Jaya, Pulau Pinang di hadiri oleh lebih 1000 orang







Tun Abdullah Hj Ahmad Badawi mantan Perdana Menteri & Ketua Perhubungan Negeri Pulau Pinang telah mendahului penerima cendera hati diikuti dengan 36 orang pemimpin-pemimpin vateran yang lain.




Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Pulau Pinang, YB DS Dr Ahmad Zahid Hamidi turut hadir untuk menyampaikan cenderahati kepada penerima.



Turut hadir ialah Tim. Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Datuk Zainalabidin Othman, Bendahari, YB Tan Sri Mohd Noor Yakob dan Ketua Penerangan YB Senator datuk Musa Sheikh Fadzir.



DS Dr Datuk Dr Mohd Zahid Hamidi berucap bahawa seluruh ahli Umno Negeri Pulau Pinaamat berterima kasih kepada Tun Abdullah diatas jasa yang telah dilakukan oleh Tun. Sebagai Ketua Perhubungan yang baru, Zahid juga akan meneruskan perjuangan Pak Lah bagi memantapkan Umno Pulau Pinang.






Tun Abdullah juga telah melancarkan Buletin Mutiara yang di keluarkan oleh Biro Penerangan Umno Pulau Pinang dibawah pimpinan YB Senator Datuk Musa Sheikh fadzir.

No comments:

Post a Comment