JUARA KEMBALI BANGUN

Kini UMNO Cawangan JUARA, Cherok To'kun, Bahagian Bukit Mertajam Kembali bangun dengan Kempimpinan Baru, Wajah Baru, Cara baru, Slogan Baru, Ahli DiDahulukan, Pencapaian di Utamakan

Hidup Melayu........ Hidup UMNO............

SELAMAT DATANG PELAWAT

Mesjid Cherok To'kun Bawah

Mesjid Cherok To'kun Bawah
Dalam rumah Allah inilah sering diadakan solat hajat dan bacaan Yassin memohon agar Allah menunjukkan pada kebenaran

PETUA MENGENALI WAKTU BILA ANWAR BERBOHONG (ZAHID MD ARIP) BEKAS NAIB KETUA PARTI KEADILAN NASIONAL

Saturday, March 6, 2010

PKR PECAT ZULKIFLI NOORDIN

KENAPA PECAT YB ZULKIFLI NORDIN, AHLI PARLIMEN
KULIM BANDAR BHARU


Menurut berita dari Malaysiakini perkara tersebut diumumkan ketua umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya petang ini. Sehubungan itu, Zulklifi juga diminta mengosongkan kerusi parlimen Kulim-Bandar Bharu yang dimenanginya pada pilihan raya umum 2008.Bagaimanpun Zulklifi dibenarkan membuat rayuan dalam tempoh 14 hari berhubung pemecatan itu. http://malaysiakini.com/news/125864

Umnojuara sudah menduga perkara ini akan berlaku kerana YB Zulkifli Noordin adalah tergolong dari 10 orang Wakil Rakyat PKR yang di jangka akan keluar parti.

Untuk menjaga maruah parti, PKR telah mengambil keputusan untuk memecat ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu itu sebelum beliau membuat keputusan untuk keluar parti. Itu lah taktik yang dilakukan oleh DS Anwar Ibrahim bagi menunjukkan kepada rakyat bahawa YB Zulkifli di pecat.


Walaubagaimanapun umum telah tahu bahawa YB Zulkifli adalah seorang Ahli Parlimen yang cukup tegas dengan pendiriannya.

Kita berharap Zulkifli akan terus berpegang dengan pendiriannya yang mempertahankan isu agama terutamanya isu kalimah Allah.

Kita juga percaya bahawa pengundi-pengundi di parlimen Kulim Bandar Bharu akan terus menyokong Zulkifli kerana ketegasan dan seorang yang berpegang teguh kepada prinsip perjuangannya.

Selamat Berjaya untuk YB Zulkifli Noordin

No comments:

Post a Comment